ANBI

Sinds 1 januari 2008 bestaat er een regeling voor ‘Algemeen Nut Beogende Instellingen’(ANBI).
De voordelen van de ANBI status zijn dat giften voor de gevers aftrekbaar zijn voor de inkomstenbelasting. ANBI-instellingen hoeven over ontvangen giften en legaten geen schenk- of erfbelasting te betalen.  Ook onze Schoolvereniging over de ANBI status. Om de ANBI status te verkrijgen en te houden moet aan voorwaarden voldaan worden. Op onze internetsite moeten we bepaalde informatie publiceren.

Het jaarverslag van 2022

Het ANBI formulier